Brady Pettit dołączył do Packsize w 2013 roku jako kontroler odpowiedzialny za region Ameryki Północnej. Na swoim obecnym stanowisku starszego wiceprezesa ds. finansów globalnych Brady zarządza wszystkimi zespołami finansowymi w całej organizacji.
Przed dołączeniem do Packsize Brady spędził sześć lat w roli audytora sprawozdań finansowych w KPMG, a ostatni rok – jako kierownik audytu. Następnie przez dwa lata zajmował stanowisko dyrektora w lokalnej placówce medycznej. Brady może pochwalić się tytułem magistra rachunkowości, uzyskanym na Brigham Young University.
Brady mieszka w rejonie Salt Lake City i bardzo ceni chwile spędzane z żoną i pięciorgiem dzieci. Czas z rodziną jest dla niego niezwykle ważny. Szczególnie lubi angażować się w takie aktywności, jak jazda na nartach, pływanie łódką i uczestniczenie w meczach piłki nożnej i lacrosse oraz w występach cheerleaderek.
Brent Cowan dołączył do Packsize w 2011 r. jako Global Controller. W 2017 r. awansował na stanowisko Global VP of Finance. W 2021 roku został powołany na stanowisko CFO. Jako dyrektor finansowy Brent nadzoruje operacje finansowe firmy, sprawozdawczość i strukturę kapitałową.
Przed dołączeniem do Packsize Brent pracował w dziale rachunkowości publicznej w KPMG. Przez wiele lat zajmował stanowisko w oddziale Genewie w Szwajcarii, gdzie współpracował z wieloma dużymi międzynarodowymi korporacjami. Brent uzyskał tytuł magistra rachunkowości na Brigham Young University.
Brent mieszka w rejonie Salt Lake City i jest niezdrowo uzależniony od sportów związanych z BYU. Gdy nie zajmuje się liczbami, szuka najlepszych ciasteczek z kawałkami czekolady lub pomaga piątce swoich aktywnych dzieci dotrzeć we właściwe miejsca we właściwym czasie.
Brian Baxter rozpoczął pracę w Packsize w 2024 roku jako dyrektor ds. HR z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem w kierowaniu ludźmi na całym świecie. Brian nadzoruje wszystkie stanowiska HR, takie jak partner biznesowy, pozyskiwanie talentów oraz nauka i rozwój. Odgrywa kluczową rolę w kształtowaniu strategicznego kierunku i kultury Packsize.
Przed rozpoczęciem pracy w Packsize Brian pełnił funkcję dyrektora zarządzającego w Alpine Human Capital, gdzie świadczył usługi strategicznego doradztwa personalnego dla różnych znanych organizacji. Brian pracował również jako wolontariusz w Fundacji Skep w Afryce Zachodniej oraz w Akademii Cumorah w Czechach, gdzie wspierał zaniedbane grupy społeczne w rozwijaniu umiejętności zawodowych potrzebnych do odniesienia sukcesu na globalnym rynku pracy. Brian Baxter był adiunktem w Marriott School of Business na Brigham Young University. Prowadził tam kursy z zakresu przywództwa HR. W latach 2012–2018 był także członkiem Rady Dyrektorów HR Certification Institute. Zasiadał w komisjach ds. strategii, zarządzania i finansów.
Brian i jego żona mieszkają w Utah, mają czworo dzieci i ośmioro wnucząt. Brian uwielbia książki historyczne. Sporo wolnego czasu poświęca na wędkowanie, grę w golfa, biwakowanie i przebywanie z rodziną.
Brian Budd dołączył do Packsize w 2022 roku jako starszy dyrektor ds. operacji serwisowych. W 2024 r. awansował na stanowisko wiceprezesa ds. globalnych operacji serwisowych i odpowiada za opracowywanie i wdrażanie globalnych strategii.
Doświadczenie zawodowe Briana obejmuje ponad 20 lat kierowania operacjami serwisowymi na różnych stanowiskach w Baxter Healthcare, Pitney Bowes i Citigroup. Brian zdobył tytuł MBA na Ashland University (Ohio), tytuł licencjata na University of Pittsburgh oraz certyfikat Six Sigma.
Brian i jego żona mieszkają w Columbus w stanie Ohio. Mają czworo dzieci. Brian uwielbia rodzinne wakacje i gotowanie oraz doskonali grę w golfa.
Brian Reinhart dołączył do Packsize w 2024 r. jako dyrektor ds. przychodów. Jest odpowiedzialny za rozwój i realizację globalnej strategii przychodów, która stymuluje wzrost Packsize. Przed dołączeniem do Packsize Brian pełnił funkcję dyrektora ds. przychodów w Hai Robotics, gdzie kierował wszystkimi operacjami związanymi z przychodami w Ameryce Północnej i Południowej. Wnosi do Packsize swoje ponad 15-letnie doświadczenie w globalnej strategii, sprzedaży, marketingu i rozwoju biznesu w sektorach technologii i produkcji.
Brian mieszka w Louisville, w stanie Kentucky, z żoną i dwoma młodymi synami. Poza pracą Brian jest zapalonym sportowcem. Lubi grać w golfa, koszykówkę, softball i siatkówkę. Jest również artystą wystawiającym swoje prace w Louisville i Dallas.
Bridget Martin dołączyła do Packsize w 2023 r. jako Wiceprezes ds. produktów, na którym kierowała pracami związanymi z zarządzaniem produktami i projektowaniem produktów. Jej zespół łączy kreatywność i analityczne podejście, aby odkrywać i testować potencjalne możliwości rynkowe. Tworzy portfolio najlepszych w swojej klasie rozwiązań, które łączą sprzęt, oprogramowanie, dane, materiały i usługi dla branży automatyzacji pakowania.
Przed dołączeniem do Packsize Bridget przez 14 lat pracowała w Intel Corporation, gdzie kierowała zespołami inżynieryjnymi i produktowymi, które integrowały operacje w czasie rzeczywistym z zaawansowaną analityką i sztuczną inteligencją na potrzeby przemysłu produkcyjnego, handlu detalicznego, logistycznego oraz automatyzacji przemysłowej.
Bridget mieszka z mężem w Arizonie. Gdy nie pracują, zajmują się gospodarstwem. Zawsze znajdą pretekst, aby zorganizować imprezę rodzinną, niezależnie od tego, czy będzie to luau, przyjęcie świąteczne, czy po prostu zwykła niedzielna kolacja.
David Lockwood dołączył do Packsize na stanowisko Dyrektora generalnego w 2024 roku, mając za sobą ponad trzydziestoletnie doświadczenie w sektorze biznesowym, środowisku akademickim i sektorze rządowym. W latach 2012–2018 David pełnił funkcję Dyrektora generalnego w Energy Solutions, a w latach 2019–2021 był tam Prezesem wykonawczym. Przed Energy Solutions David był Prezesem i Dyrektorem generalnym w Liberate Technologies, Dyrektorem generalnym w Intertrust oraz Dyrektorem zarządzającym w Goldman Sachs.
David zasiadał w Zarządach ponad dwudziestu spółek publicznych i prywatnych, w tym Steinway Musical Instruments i Forbes. Zasiadał także w zarządach kilku organizacji non-profit, w tym Exploratorium, muzeum z siedzibą w San Francisco zajmującym się edukacją w zakresie nauk ścisłych, oraz USTAR (Utah Science Technology and Research Initiative), organizacji angażującej się we wspieranie i promowanie rozwoju technologii i badań naukowych w stanie Utah. David był wykładowcą w Graduate School of Business na Uniwersytecie Stanforda, a w latach 2019–2021 był starszym doradcą Sekretarza ds. Energii Stanów Zjednoczonych.
David jest autorem czterech książek: Fooled by the Winners, Outplayed, Confused by the Odds i Rightsizing Nations. David pisał obszernie o polityce i historii, między innymi o znaczeniu rozwoju nowych technologii w walce ze zmianami klimatycznymi. Jest żonaty, ma troje dzieci i mieszka w stanie Utah.
Fredrik Markström dołączył do Packsize w 2000 roku jako programista urządzeń mechanicznych w Szwecji i brał udział w projektowaniu wielu naszych wczesnych produktów. Pracował na różnych stanowiskach oraz zarządzał projektami i zespołami w obszarze badań i rozwoju, inżynierii, zaopatrzenia i produkcji. W 2007 r. objął stanowisko Dyrektora generalnego Packsize Technologies AB, a następnie rozpoczął proces wdrażania zasad Lean Management w firmie. Fredrik jest odpowiedzialny za naszą działalność w Szwecji i nadzoruje fabrykę w Louisville.
Przed rozpoczęciem pracy w Packsize Fredrik pracował jako inżynier w Rodenstock. Mieszka w Uppsali w Szwecji ze swoją żoną, dwiema córkami i dwoma kotami syberyjskimi. Uwielbia spędzać czas na świeżym powietrzu, wędrować, biegać, łowić ryby i zbierać grzyby (które często wchodzą w skład przygotowywanych przez niego dań, które popija smacznym winem). Zwraca szczególną uwagę na wiadomości ze świata, rozwój gospodarczy i giełdę. Interesuje się także hokejem, wyścigami F1 i sportami zimowymi.
Hanko Kiessner, urodzony w Niemczech innowator piątego pokolenia, założył Packsize wraz ze swoją żoną Laurą z wizją ponownego wykorzystania potencjału opakowań. Hanko poszedł w ślady ojca, współpracując z czołowym niemieckim dostawcą tektury falistej typu Z-Fold, a później eksperymentując z rozwiązaniami Right-Sized Packaging on Demand® w Herford w Niemczech.
Dziś Hanko jest orędownikiem zrównoważonych praktyk w zakresie opakowań i nie tylko. Jego pasją jest ograniczanie ilości odpadów, ochrona środowiska i zmienianie planety w miejsce lepsze do życia.
Hanko jest założycielem nie tylko Packsize, lecz także jednym z założycieli organizacji non-profit Leaders for Clean Air (2015 r.), zajmującej się poprawą jakości powietrza w stanie Utah. Odpowiada także za największą w Salt Lake City dachową instalację fotowoltaiczną połączoną z ładowarką pojazdów elektrycznych – jedną z największych w kraju.
JD Ellis dołączył do Packsize w 2024 roku na stanowisko dyrektora ds. prawnych. Nadzoruje wszystkie kwestie prawne, dotyczące między innymi ładu korporacyjnego, zgodności z przepisami, własności intelektualnej, transakcji strategicznych i kierowania wewnętrznym zespołem prawnym.
JD dołączył do Packsize po niemal 20 latach pracy w charakterze lidera i doradcy prawnego w globalnych organizacjach zajmujących się oprogramowaniem, usługami i rozwiązaniami SaaS. Przed Packsize pełnił funkcję dyrektora ds. prawnych w Snap One Holdings, gdzie odegrał kluczową rolę w stymulowaniu transformacyjnego rozwoju biznesu.
JD mieszka w Salt Lake City, w stanie Utah, z żoną i dwójką dzieci. Poza pracą JD lubi chodzić na piesze wędrówki i podróżować z rodziną. Jest też zapalonym czytelnikiem.
John Hojnacki dołączył do Packsize w 2024 roku jako Wiceprezes ds. globalnych badań i rozwoju w zakresie inżynierii. John pomaga kształtować strategię technologiczną Packsize, kieruje rozwojem wysokiej jakości oprogramowania i rozwiązań sprzętowych oraz identyfikuje okazje do innowacji i automatyzacji w naszych procesach inżynieryjnych.
Przed rozpoczęciem pracy w Packsize John pracował w firmie Intel, gdzie zdobył bogate doświadczenie na stanowiskach kierowniczych zarówno w zakresie inżynierii sprzętu, jak i oprogramowania, a także we wszystkich aspektach zaawansowanej produkcji i automatyki przemysłowej. Specjalizował się w łączeniu rozwoju technologii z projektowaniem pod kątem możliwości produkcyjnych i niezawodności.
John mieszka w Arizonie ze swoją żoną. Mają czterech dorosłych synów i jedną synową. Gdy John nie pracuje, uwielbia podróżować z żoną – zwykle, by odwiedzić swoje dzieci w Nowym Jorku i Kalifornii. Jego żona jest pływaczką i ma na koncie brązowy medal olimpijski. Jako wolontariuszka poświęca czas na prowadzenie lokalnej drużyny pływackiej, w czym John lubi jej pomagać. Mają dwa małe psy: Coco, mieszańca w typie Chihuahua, i Lucky'ego, energicznego Corgi.
Kellen Frey dołączył do Packsize w 2016 roku jako Wiceprezes ds. operacyjnych, a w 2019 roku została mianowany Starszym wiceprezesem. Zainicjował rozwój amerykańskich zespołów badawczo-rozwojowych i przeprowadził firmę przez wiele przeprowadzek całej infrastruktury w Louisville, KY, i Salt Lake City, UT. Od 2022 r. do początku 2024 r. Kellen skupiał się na budowaniu i rozwijaniu kluczowych rynków w Stanach Zjednoczonych i Meksyku. W 2024 roku awansował na stanowisko Dyrektora operacyjnego.
Przed dołączeniem do Packsize Kellen spędził ponad dziesięć lat w branży urządzeń medycznych, pracując na wielu stanowiskach dla Zimmer Orthopedics, między innymi w działach sprzedaży, zaopatrzenia, operacyjnym, logistycznym, dystrybucji i serwisu. W 2015 roku pomagał firmie Zimmer w przejęciu jej konkurenta, firmy Biomet, w wyniku czego powstało jedno z największych obecnie na świecie przedsiębiorstw z branży ortopedycznej. Kellen uzyskał tytuł licencjata na Uniwersytecie Utah oraz tytuł magistra biznesu na Uniwersytecie Wyoming. Ma również certyfikaty Lean i Six Sigma.
Kellen i jego żona spędzają większość czasu, uganiając się za czwórką aktywnych dzieci, które uczestniczą w wydarzeniach sportowych i gimnastycznych w Salt Lake Valley. Kellen interesuje się lekkoatletyką, pasjonuje się jeździectwem i prowadzeniem samochodów wyścigowych.
Michael Toy dołączył do Packsize w 2017 roku jako dyrektor regionalny. W 2024 roku awansował na stanowisko wiceprezesa regionalnego. Na obecnym stanowisku Michael kieruje zespołami, pomagając firmom tworzyć lepsze rozwiązania opakowaniowe i ograniczać wpływ na środowisko.
Przed przygodą z Packsize Michael spędził 15 lat w firmie Cintas, gdzie pełnił funkcję dyrektora generalnego w działach wynajmu mundurów oraz pierwszej pomocy i bezpieczeństwa. Jego zadaniem było poprawianie rentowności i tworzenie długoterminowych, zrównoważonych systemów.
Michael ukończył zarządzanie biznesem i przywództwo organizacyjne na Uniwersytecie Delaware. Mieszka na obrzeżach Filadelfii z żoną i trojgiem dzieci. Michael aktywnie angażuje się w sport młodzieżowy. Poświęca czas na oglądanie i trenowanie drużyn baseballowych, koszykarskich, hokeja na trawie i lacrosse'a, w których grają jego dzieci.
Mike Wadley dołączył do Packsize w 2022 roku. Jako wiceprezes ds. globalnej produkcji kieruje globalnymi zespołami produkcyjnymi.
Przed dołączeniem do Packsize Michael był szefem ds. operacji łańcucha dostaw w Jetway, gdzie odpowiadał za produkcję rękawów lotniczych i sprzętu do obsługi naziemnej samolotów. Spędził ponad dwadzieścia lat w międzynarodowych działach zaopatrzenia, łańcucha dostaw i produkcji, w tym dziesięć lat w Ford Motor Company. W tym okresie cztery lata spędził w Chinach, pomagając rozwijać oddział zakupowy marki Ford w regionie Azji i Pacyfiku oraz w Afryce oraz zarządzać nim.
Mike przekonał swoją najlepszą przyjaciółkę do poślubienia go, zanim dowiedziała się, że będzie musiała wspierać go w ukończeniu studiów licencjackich, a następnie dwóch magisterskich. On i jego żona mają pięcioro niesamowitych dzieci, trzy córki i dwóch synów, z którymi podróżowali po świecie, a którzy są teraz poza domem (przez większość czasu), przeżywając własne przygody. Kiedy Mike ma wolny czas, można go znaleźć przy odbudowie starych samochodów i ciężarówek lub podróżującego z żoną, która kontynuuje odkrywanie świata i ich podwórka w Utah.
Nate Richter dołączył do Packsize w 2025 roku jako wiceprezes ds. partnerstw i rozwoju biznesu. Jego zadaniem jest wyznaczanie strategii Packsize w zakresie rozwijania i wzmacniania relacji z partnerami, integratorami oraz klientami.
Przed przejściem do Packsize Nate pełnił funkcję prezesa na USA w stow oraz Movu Robotics. To między innymi dzięki niemu firma mocno się rozwinęła — start-up stopniowo uzyskał nawet 100 mln USD prognozowanych rocznych rezerwacji. Zrozumienie przez Nate'a relacji między dystrybutorami a integratorami oraz jego ponad 15-letnie doświadczenie w dziedzinie transportu materiałów i automatyzacji uczyniły go liderem w branży.
Nate mieszka w Indianie z żoną oraz dwoma dogami. W wolnym czasie chętnie podróżuje, testuje nowe restauracje, śledzi nowinki technologiczne i motoryzacyjne, a także jeździ na nartach.
Rick Colello dołączył do Packsize w 2012 r. jako Dyrektor regionalny, a w 2016 r. awansował na stanowisko Starszego dyrektora regionalnego ds. sprzedaży. W 2021 r. został mianowany Wiceprezesem ds. sprzedaży w regionie Ameryki Północno-Wschodniej, a w 2024 r. – wiceprezesem ds. sprzedaży na całą Amerykę Północną. Rick kieruje zespołem specjalistów ds. sprzedaży, odpowiedzialnych za pozyskiwanie nowych klientów i obsługę obecnych klientów Packsize. Jego największą pasją jest budowanie zespołów, z silnym naciskiem na mentoring, szkolenia i, co najważniejsze, kulturę pracy.
Przed dołączeniem do Packsize Rick pracował jako Menedżer generalny w Barnes Distribution i jako Menedżer generalny w Cintas. Służył również w Siłach Powietrznych Stanów Zjednoczonych jako oficer odpowiedzialny za obsługę instalacji pocisków jądrowych i dowódca załogi bojowej.
Rick mieszka z żoną na obrzeżach Filadelfii. Mają dwoje dzieci, które uczą się na uniwersytecie Penn State. Pozostali członkowie rodziny to Butterscotch (pies) i Peanut (kot). Rick i jego żona uwielbiają podróżować i zawsze starają się mieć w kalendarzu co najmniej jedną zaplanowaną i wyczekiwaną podróż.
Rod dołączył do Packsize w 2017 roku jako Wiceprezes wykonawczy, a następnie pełnił funkcję Dyrektora operacyjnego i Dyrektora generalnego. Po przejściu na emeryturę jako Dyrektor generalny w 2024 r. Rod pełni obecnie funkcję Starszego konsultanta w Packsize.
Przed dołączeniem do Packsize Rod był wieloletnim klientem i strategicznym partnerem Packsize jako Starszy wiceprezes ds. strategii i operacji logistycznych w firmie Staples, czołowym dostawcy produktów biurowych i biznesowych, osiągającym roczne przychody przekraczające 25 miliardów dolarów. Na tym stanowisku Rod był odpowiedzialny za operacje realizacji i dystrybucji w Ameryce Północnej oraz określanie umiejscowienia oraz parametrów działalności dotychczasowych i przyszłych lokalizacji w sieci łańcucha dostaw Staples. Obejmowało to określanie wielkości obiektów, identyfikowanie obsługiwanych jednostek biznesowych, projektowanie, dobór technologii transportu materiałów, inżynierię terenową, doskonalenie procesów operacyjnych oraz realizację projektów.
Przed dołączeniem do Staples w 1994 r. Rod był Wiceprezesem ds. dystrybucji w FoxMeyer Drug (hurtowni farmaceutycznej o wielomiliardowych obrotach), odpowiedzialnym za dostawy i operacje krajowe. Wcześniej zajmował stanowisko Wiceprezesa i Menedżera generalnego w HUMCO Labs, gdzie odpowiadał w pełni za zyski i straty w obszarze produkcji w branży płynów i tabletek.
Rod mieszka w Arkansas ze swoją żoną. Mają dwójkę dorosłych dzieci i czworo wnucząt. Rod jest zapalonym ranczerem i spędza wolny czas z rodziną.
Ryan Criswell dołączył do Packsize w 2024 roku jako wiceprezes ds. globalnych zakupów. Nadzoruje zaopatrzenie i zakupy, planowanie łańcucha dostaw i obsługę klienta. Jest odpowiedzialny za opracowywanie i realizację globalnych strategii zaopatrzenia i łańcucha dostaw.
Ryan ma ponad 15-letnie doświadczenie w pracy. Piastował różne stanowiska kierownicze w działach globalnych zakupów i łańcucha dostaw, finansów i operacji — od start-upów po firmy z listy Fortune 500. Posiada tytuł licencjata oraz tytuł MBA uzyskany na Indiana Wesleyan University.
Ryan i jego żona mieszkają w Louisville w stanie Kentucky. Mają troje dzieci. W wolnym czasie Ryan chętnie spędza czas z rodziną, odkrywając przyrodę, grając w golfa i podróżując do nowych miejsc.
Steve Larsen dołączył do Packsize w 2017 roku i obejmował w firmie różne stanowiska. Zaczynał w dziale finansów, po czym przeszedł do działu strategicznych relacji z klientami. Steve kierował tworzeniem i rozwojem naszych zespołów ds. inżynierii usług dla rezydentów i zarządzania programami, a także miał istotny wpływ na zarządzanie projektami oraz działalność badawczo-rozwojową. Steve obecnie kieruje Packsize Europe oraz zespołami odpowiedzialnymi za opracowywanie i wdrażanie rozwiązań dla klientów.
Przed dołączeniem do Packsize Steve pracował w sektorze usług finansowych, gdzie zajmował się różnymi zadaniami związanymi z regulacjami finansowymi, w Morgan Stanley, oraz analizą kredytową, w Goldman Sachs.
Todd Anderson dołączył do Packsize w 2024 roku jako wiceprezes ds. klientów strategicznych i sukcesu klienta. Głównym celem całej organizacji jest wdrażanie pozytywnych zmian dla klientów.
Todd posiada ponad dwudziestoletnie doświadczenie w zakresie automatyki przemysłowej i technologii. Przed podjęciem pracy w Packsize zajmował różne stanowiska kierownicze w Emerson Automation Solutions i JBT Automated Systems. Posiada tytuł MBA z Uniwersytetu Teksańskiego w Austin oraz tytuł inżyniera z Western Michigan University.
Todd mieszka w aglomeracji Detroit z żoną, córką i dwoma synami. Kiedy nie pracuje, stara się spędzać jak najwięcej czasu z rodziną.
Skontaktuj się z nami już dziś, aby uzyskać spersonalizowaną analizę Twojego proces pakowania.