Informacje o Packsize

Przywództwo

Packsize stara się być organizacją integracyjną, do której należą WSZYSCY członkowie zespołu. To zobowiązanie zaczyna się od góry. Dowiedz się więcej o naszym zespole kierowniczym poniżej.
Zdjęcie siedziby Packsize z personelem przed budynkiem.

Zespół kadry kierowniczej

Brady Pettit

Starszy wiceprezes ds. finansów globalnych

Brady Pettit dołączył do Packsize w 2013 roku jako kontroler odpowiedzialny za region Ameryki Północnej. Na swoim obecnym stanowisku starszego wiceprezesa ds. finansów globalnych Brady zarządza wszystkimi zespołami finansowymi w całej organizacji.

Przed dołączeniem do Packsize Brady spędził sześć lat w roli audytora sprawozdań finansowych w KPMG, a ostatni rok – jako kierownik audytu. Następnie przez dwa lata zajmował stanowisko dyrektora w lokalnej placówce medycznej. Brady może pochwalić się tytułem magistra rachunkowości, uzyskanym na Brigham Young University.

Brady mieszka w rejonie Salt Lake City i bardzo ceni chwile spędzane z żoną i pięciorgiem dzieci. Czas z rodziną jest dla niego niezwykle ważny. Szczególnie lubi angażować się w takie aktywności, jak jazda na nartach, pływanie łódką i uczestniczenie w meczach piłki nożnej i lacrosse oraz w występach cheerleaderek.

Brent Cowan

Dyrektor finansowy

Brent Cowan dołączył do Packsize w 2010 r. jako Globalny kontroler. W 2015 r. awansował na stanowisko Wiceprezesa ds. finansów globalnych. W 2021 roku został powołany na stanowisko Dyrektora finansowego. Jako dyrektor finansowy Brent nadzoruje operacje finansowe firmy, europejską jednostkę biznesową, sprawozdawczość i strukturę kapitałową.

Przed dołączeniem do Packsize Brent pracował w dziale rachunkowości publicznej w KPMG. Przez wiele lat zajmował stanowisko w oddziale Genewie w Szwajcarii, gdzie współpracował z wieloma dużymi międzynarodowymi korporacjami. Brent uzyskał tytuł magistra rachunkowości na Brigham Young University.

Brent mieszka w rejonie Salt Lake City i jest niezdrowo uzależniony od sportów związanych z BYU. Gdy nie zajmuje się liczbami, szuka najlepszych ciasteczek z kawałkami czekolady lub pomaga piątce swoich aktywnych dzieci dotrzeć we właściwe miejsca we właściwym czasie.

Brian Baxter

Dyrektor ds. zasobów ludzkich

Brian Baxter rozpoczął pracę w Packsize w 2024 roku jako dyrektor ds. HR z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem w kierowaniu ludźmi na całym świecie. Brian nadzoruje wszystkie stanowiska HR, takie jak partner biznesowy, pozyskiwanie talentów oraz nauka i rozwój. Odgrywa kluczową rolę w kształtowaniu strategicznego kierunku i kultury Packsize.

Przed rozpoczęciem pracy w Packsize Brian pełnił funkcję dyrektora zarządzającego w Alpine Human Capital, gdzie świadczył usługi strategicznego doradztwa personalnego dla różnych znanych organizacji. Brian pracował również jako wolontariusz w Fundacji Skep w Afryce Zachodniej oraz w Akademii Cumorah w Czechach, gdzie wspierał zaniedbane grupy społeczne w rozwijaniu umiejętności zawodowych potrzebnych do odniesienia sukcesu na globalnym rynku pracy. Brian Baxter był adiunktem w Marriott School of Business na Brigham Young University. Prowadził tam kursy z zakresu przywództwa HR. W latach 2012–2018 był także członkiem Rady Dyrektorów HR Certification Institute. Zasiadał w komisjach ds. strategii, zarządzania i finansów.

Brian i jego żona mieszkają w Utah, mają czworo dzieci i ośmioro wnucząt. Brian uwielbia książki historyczne. Sporo wolnego czasu poświęca na wędkowanie, grę w golfa, biwakowanie i przebywanie z rodziną.

Brian Budd

Wiceprezes ds. globalnych operacji serwisowych

Brian Budd dołączył do Packsize w 2022 roku jako starszy dyrektor ds. operacji serwisowych. W 2024 r. awansował na stanowisko wiceprezesa ds. globalnych operacji serwisowych i odpowiada za opracowywanie i wdrażanie globalnych strategii.

Doświadczenie zawodowe Briana obejmuje ponad 20 lat kierowania operacjami serwisowymi na różnych stanowiskach w Baxter Healthcare, Pitney Bowes i Citigroup. Brian zdobył tytuł MBA na Ashland University (Ohio), tytuł licencjata na University of Pittsburgh oraz certyfikat Six Sigma.

Brian i jego żona mieszkają w Columbus w stanie Ohio. Mają czworo dzieci. Brian uwielbia rodzinne wakacje i gotowanie oraz doskonali grę w golfa.

Brian Reinhart

Dyrektor ds. przychodów

Brian Reinhart dołączył do Packsize w 2024 r. jako dyrektor ds. przychodów. Jest odpowiedzialny za rozwój i realizację globalnej strategii przychodów, która stymuluje wzrost Packsize. Przed dołączeniem do Packsize Brian pełnił funkcję dyrektora ds. przychodów w Hai Robotics, gdzie kierował wszystkimi operacjami związanymi z przychodami w Ameryce Północnej i Południowej. Wnosi do Packsize swoje ponad 15-letnie doświadczenie w globalnej strategii, sprzedaży, marketingu i rozwoju biznesu w sektorach technologii i produkcji.

Brian mieszka w Louisville, w stanie Kentucky, z żoną i dwoma młodymi synami. Poza pracą Brian jest zapalonym sportowcem. Lubi grać w golfa, koszykówkę, softball i siatkówkę. Jest również artystą wystawiającym swoje prace w Louisville i Dallas.

David Lockwood

Dyrektor generalny

David Lockwood dołączył do Packsize na stanowisko Dyrektora generalnego w 2024 roku, mając za sobą ponad trzydziestoletnie doświadczenie w sektorze biznesowym, środowisku akademickim i sektorze rządowym. W latach 2012–2018 David pełnił funkcję Dyrektora generalnego w Energy Solutions, a w latach 2019–2021 był tam Prezesem wykonawczym. Przed Energy Solutions David był Prezesem i Dyrektorem generalnym w Liberate Technologies, Dyrektorem generalnym w Intertrust oraz Dyrektorem zarządzającym w Goldman Sachs.

David zasiadał w Zarządach ponad dwudziestu spółek publicznych i prywatnych, w tym Steinway Musical Instruments i Forbes. Zasiadał także w zarządach kilku organizacji non-profit, w tym Exploratorium, muzeum z siedzibą w San Francisco zajmującym się edukacją w zakresie nauk ścisłych, oraz USTAR (Utah Science Technology and Research Initiative), organizacji angażującej się we wspieranie i promowanie rozwoju technologii i badań naukowych w stanie Utah. David był wykładowcą w Graduate School of Business na Uniwersytecie Stanforda, a w latach 2019–2021 był starszym doradcą Sekretarza ds. Energii Stanów Zjednoczonych. David jest obecnie członkiem komitetu sterującego Igrzysk Olimpijskich i Paraolimpijskich 2034.

David jest autorem czterech książek: Fooled by the Winners, Outplayed, Confused by the Odds i Rightsizing Nations. David pisał obszernie o polityce i historii, między innymi o znaczeniu rozwoju nowych technologii w walce ze zmianami klimatycznymi. Jest żonaty, ma troje dzieci i mieszka w stanie Utah.

Hanko Kiessner

Założyciel

Hanko Kiessner, urodzony w Niemczech innowator piątego pokolenia, założył Packsize wraz ze swoją żoną Laurą z wizją ponownego wykorzystania potencjału opakowań. Hanko poszedł w ślady ojca, współpracując z czołowym niemieckim dostawcą tektury falistej typu Z-Fold, a później eksperymentując z rozwiązaniami Right-Sized Packaging on Demand® w Herford w Niemczech. 

Dziś Hanko jest orędownikiem zrównoważonych praktyk w zakresie opakowań i nie tylko. Jego pasją jest ograniczanie ilości odpadów, ochrona środowiska i zmienianie planety w miejsce lepsze do życia.

Hanko jest założycielem nie tylko Packsize, lecz także jednym z założycieli organizacji non-profit Leaders for Clean Air (2015 r.), zajmującej się poprawą jakości powietrza w stanie Utah. Odpowiada także za największą w Salt Lake City dachową instalację fotowoltaiczną połączoną z ładowarką pojazdów elektrycznych – jedną z największych w kraju.

JD Ellis

Dyrektor ds. prawnych

JD Ellis dołączył do Packsize w 2024 roku na stanowisko dyrektora ds. prawnych. Nadzoruje wszystkie kwestie prawne, dotyczące między innymi ładu korporacyjnego, zgodności z przepisami, własności intelektualnej, transakcji strategicznych i kierowania wewnętrznym zespołem prawnym.

JD dołączył do Packsize po niemal 20 latach pracy w charakterze lidera i doradcy prawnego w globalnych organizacjach zajmujących się oprogramowaniem, usługami i rozwiązaniami SaaS. Przed Packsize pełnił funkcję dyrektora ds. prawnych w Snap One Holdings, gdzie odegrał kluczową rolę w stymulowaniu transformacyjnego rozwoju biznesu.

JD mieszka w Salt Lake City, w stanie Utah, z żoną i dwójką dzieci. Poza pracą JD lubi chodzić na piesze wędrówki i podróżować z rodziną. Jest też zapalonym czytelnikiem.

Kellen Frey

Dyrektor operacyjny

Kellen Frey dołączył do Packsize w 2016 roku jako Wiceprezes ds. operacyjnych, a w 2019 roku została mianowany Starszym wiceprezesem. Zainicjował rozwój amerykańskich zespołów badawczo-rozwojowych i przeprowadził firmę przez wiele przeprowadzek całej infrastruktury w Louisville, KY, i Salt Lake City, UT. Od 2022 r. do początku 2024 r. Kellen skupiał się na budowaniu i rozwijaniu kluczowych rynków w Stanach Zjednoczonych i Meksyku. W 2024 roku awansował na stanowisko Dyrektora operacyjnego.

Przed dołączeniem do Packsize Kellen spędził ponad dziesięć lat w branży urządzeń medycznych, pracując na wielu stanowiskach dla Zimmer Orthopedics, między innymi w działach sprzedaży, zaopatrzenia, operacyjnym, logistycznym, dystrybucji i serwisu. W 2015 roku pomagał firmie Zimmer w przejęciu jej konkurenta, firmy Biomet, w wyniku czego powstało jedno z największych obecnie na świecie przedsiębiorstw z branży ortopedycznej. Kellen uzyskał tytuł licencjata na Uniwersytecie Utah oraz tytuł magistra biznesu na Uniwersytecie Wyoming. Ma również certyfikaty Lean i Six Sigma.

Kellen i jego żona spędzają większość czasu, uganiając się za czwórką aktywnych dzieci, które uczestniczą w wydarzeniach sportowych i gimnastycznych w Salt Lake Valley. Kellen interesuje się lekkoatletyką, pasjonuje się jeździectwem i prowadzeniem samochodów wyścigowych.

Michael Toy

Regionalny wiceprezes ds. sprzedaży na region Ameryki Północnej

Michael Toy dołączył do Packsize w 2017 roku jako dyrektor regionalny. W 2024 roku awansował na stanowisko wiceprezesa regionalnego. Na obecnym stanowisku Michael kieruje zespołami, pomagając firmom tworzyć lepsze rozwiązania opakowaniowe i ograniczać wpływ na środowisko.

Przed przygodą z Packsize Michael spędził 15 lat w firmie Cintas, gdzie pełnił funkcję dyrektora generalnego w działach wynajmu mundurów oraz pierwszej pomocy i bezpieczeństwa. Jego zadaniem było poprawianie rentowności i tworzenie długoterminowych, zrównoważonych systemów.

Michael ukończył zarządzanie biznesem i przywództwo organizacyjne na Uniwersytecie Delaware. Mieszka na obrzeżach Filadelfii z żoną i trojgiem dzieci. Michael aktywnie angażuje się w sport młodzieżowy. Poświęca czas na oglądanie i trenowanie drużyn baseballowych, koszykarskich, hokeja na trawie i lacrosse'a, w których grają jego dzieci.

Michael Wadley

Wiceprezes ds. globalnej produkcji

Mike Wadley dołączył do Packsize w 2022 roku. Jako wiceprezes ds. globalnej produkcji kieruje globalnymi zespołami produkcyjnymi.

Przed dołączeniem do Packsize Michael był szefem ds. operacji łańcucha dostaw w Jetway, gdzie odpowiadał za produkcję rękawów lotniczych i sprzętu do obsługi naziemnej samolotów. Spędził ponad dwadzieścia lat w międzynarodowych działach zaopatrzenia, łańcucha dostaw i produkcji, w tym dziesięć lat w Ford Motor Company. W tym okresie cztery lata spędził w Chinach, pomagając rozwijać oddział zakupowy marki Ford w regionie Azji i Pacyfiku oraz w Afryce oraz zarządzać nim.

Mike przekonał swoją najlepszą przyjaciółkę do poślubienia go, zanim dowiedziała się, że będzie musiała wspierać go w ukończeniu studiów licencjackich, a następnie dwóch magisterskich. On i jego żona mają pięcioro niesamowitych dzieci, trzy córki i dwóch synów, z którymi podróżowali po świecie, a którzy są teraz poza domem (przez większość czasu), przeżywając własne przygody. Kiedy Mike ma wolny czas, można go znaleźć przy odbudowie starych samochodów i ciężarówek lub podróżującego z żoną, która kontynuuje odkrywanie świata i ich podwórka w Utah.

Nate Richter

Wiceprezes ds. partnerstw i rozwoju biznesu

Nate Richter dołączył do Packsize w 2025 roku jako wiceprezes ds. partnerstw i rozwoju biznesu. Jego zadaniem jest wyznaczanie strategii Packsize w zakresie rozwijania i wzmacniania relacji z partnerami, integratorami oraz klientami.

Przed przejściem do Packsize Nate pełnił funkcję prezesa na USA w stow oraz Movu Robotics. To między innymi dzięki niemu firma mocno się rozwinęła — start-up stopniowo uzyskał nawet 100 mln USD prognozowanych rocznych rezerwacji. Zrozumienie przez Nate'a relacji między dystrybutorami a integratorami oraz jego ponad 15-letnie doświadczenie w dziedzinie transportu materiałów i automatyzacji uczyniły go liderem w branży. 

Nate mieszka w Indianie z żoną oraz dwoma dogami. W wolnym czasie chętnie podróżuje, testuje nowe restauracje, śledzi nowinki technologiczne i motoryzacyjne, a także jeździ na nartach.

Rod Gallaway

Starszy konsultant

Rod dołączył do Packsize w 2017 roku jako Wiceprezes wykonawczy, a następnie pełnił funkcję Dyrektora operacyjnego i Dyrektora generalnego. Po przejściu na emeryturę jako Dyrektor generalny w 2024 r. Rod pełni obecnie funkcję Starszego konsultanta w Packsize.

Przed dołączeniem do Packsize Rod był wieloletnim klientem i strategicznym partnerem Packsize jako Starszy wiceprezes ds. strategii i operacji logistycznych w firmie Staples, czołowym dostawcy produktów biurowych i biznesowych, osiągającym roczne przychody przekraczające 25 miliardów dolarów. Na tym stanowisku Rod był odpowiedzialny za operacje realizacji i dystrybucji w Ameryce Północnej oraz określanie umiejscowienia oraz parametrów działalności dotychczasowych i przyszłych lokalizacji w sieci łańcucha dostaw Staples. Obejmowało to określanie wielkości obiektów, identyfikowanie obsługiwanych jednostek biznesowych, projektowanie, dobór technologii transportu materiałów, inżynierię terenową, doskonalenie procesów operacyjnych oraz realizację projektów.

Przed dołączeniem do Staples w 1994 r. Rod był Wiceprezesem ds. dystrybucji w FoxMeyer Drug (hurtowni farmaceutycznej o wielomiliardowych obrotach), odpowiedzialnym za dostawy i operacje krajowe. Wcześniej zajmował stanowisko Wiceprezesa i Menedżera generalnego w HUMCO Labs, gdzie odpowiadał w pełni za zyski i straty w obszarze produkcji w branży płynów i tabletek.

Rod mieszka w Arkansas ze swoją żoną. Mają dwójkę dorosłych dzieci i czworo wnucząt. Rod jest zapalonym ranczerem i spędza wolny czas z rodziną.

Ryan Criswell

Wiceprezes ds. globalnych zakupów

Ryan Criswell dołączył do Packsize w 2024 roku jako wiceprezes ds. globalnych zakupów. Nadzoruje zaopatrzenie i zakupy, planowanie łańcucha dostaw i obsługę klienta. Jest odpowiedzialny za opracowywanie i realizację globalnych strategii zaopatrzenia i łańcucha dostaw.

Ryan ma ponad 15-letnie doświadczenie w pracy. Piastował różne stanowiska kierownicze w działach globalnych zakupów i łańcucha dostaw, finansów i operacji — od start-upów po firmy z listy Fortune 500. Posiada tytuł licencjata oraz tytuł MBA uzyskany na Indiana Wesleyan University.

Ryan i jego żona mieszkają w Louisville w stanie Kentucky. Mają troje dzieci. W wolnym czasie Ryan chętnie spędza czas z rodziną, odkrywając przyrodę, grając w golfa i podróżując do nowych miejsc.

Steve Larsen

Dyrektor Generalny, Packsize Europe

Steve Larsen dołączył do Packsize w 2017 roku i obejmował w firmie różne stanowiska. Zaczynał w dziale finansów, po czym przeszedł do działu strategicznych relacji z klientami. Steve kierował tworzeniem i rozwojem naszych zespołów ds. inżynierii usług dla rezydentów i zarządzania programami, a także miał istotny wpływ na zarządzanie projektami oraz działalność badawczo-rozwojową. Steve obecnie kieruje Packsize Europe oraz zespołami odpowiedzialnymi za opracowywanie i wdrażanie rozwiązań dla klientów.

Przed dołączeniem do Packsize Steve pracował w sektorze usług finansowych, gdzie zajmował się różnymi zadaniami związanymi z regulacjami finansowymi, w Morgan Stanley, oraz analizą kredytową, w Goldman Sachs.

Todd Anderson

Wiceprezes ds. globalnych klientów strategicznych i sukcesu klienta

Todd Anderson dołączył do Packsize w 2024 roku jako wiceprezes ds. klientów strategicznych i sukcesu klienta. Głównym celem całej organizacji jest wdrażanie pozytywnych zmian dla klientów.

Todd posiada ponad dwudziestoletnie doświadczenie w zakresie automatyki przemysłowej i technologii. Przed podjęciem pracy w Packsize zajmował różne stanowiska kierownicze w Emerson Automation Solutions i JBT Automated Systems. Posiada tytuł MBA z Uniwersytetu Teksańskiego w Austin oraz tytuł inżyniera z Western Michigan University.

Todd mieszka w aglomeracji Detroit z żoną, córką i dwoma synami. Kiedy nie pracuje, stara się spędzać jak najwięcej czasu z rodziną.

Troy Rydman

Dyrektor ds. Informacji i Dyrektor ds. Bezpieczeństwa Informacji

Troy Rydman dołączył do Packsize w kwietniu 2025 roku jako Dyrektor ds. Informacji i Dyrektor ds. Bezpieczeństwa Informacji, odpowiedzialny za globalne bezpieczeństwo informacji i strategie IT.  

Przed dołączeniem do Packsize, Troy był Starszym Menedżerem Praktyki w Amazon Web Services, gdzie rozwijał praktykę doradczą w zakresie cyberbezpieczeństwa dla firm z listy Fortune 50. Przed pracą w AWS, Troy pełnił funkcje kierownicze w Silicon Valley Bank i Fast, koncentrując się na programach cyberbezpieczeństwa, zgodności, zarządzaniu ryzykiem i modernizacji technologii.  

Mieszkając w Salt Lake City w stanie Utah, Troy cieszy się spędzaniem czasu z żoną i trójką dzieci. Jego rodzina uwielbia zwierzęta i posiada wiele z nich, w tym królika, świnki morskie, psa, żabę, kameleona i ryby. W wolnym czasie Troy lubi aktywności na świeżym powietrzu, takie jak golf i wędkarstwo muchowe, gra w gry wideo z dziećmi, ogląda filmy i majsterkuje przy elektronice (ostatnio zajmując się drukiem 3D).

Usprawnij swój proces pakowania dzięki rozwiązaniom opakowań e-commerce firmy Packsize

Skontaktuj się z nami już dziś, aby uzyskać spersonalizowaną analizę Twojego proces pakowania.

To jest jakiś tekst wewnątrz bloku div.